Retururi si garantii

Retururi

Daca nu sunteti multumit de unul dintre produsele noastre, timp de 14 zile (din momentul achizitiei) aveti posibilitatea returnarii acestuia, proces ce se desfasoara cu indeplinirea OBLIGATORIE a conditiilor de returnare urmatoare:
– Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern, precum si urme de coroziune sau socuri mecanice aplicate acestuia;
– Produsul trebuie returnat in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile primite (pungi, manuale, folii de protectie etc.), certificatul de garantie (Daca acesta a fost emis, in caz contrar fiind suficienta factura) si o copie a facturii;
– Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari de pe timpul timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur;
– Cheltuielile de returnare ale produsului vor fi suportate integral de catre consumator.

Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, putem solicita valoarea pentru readucerea in stadiul initial. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.

Returnarea contravalorii produsului va fi efectuata prin virament bancar, indiferent ca plata produsului s-a facut ramburs la curier, prin OP sau plata cu cardul online. Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.

Daca optati pentru returnarea contravalorii produsului, conform legii, suma se returneaza in 14 zile. Ne puteti ajuta sa facem mai repede plata, daca in momentul inscrierii cererii de retur completati contul bancar, codul numeric personal sau codul de identificare al firmei. Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.

Cum returnati un produs ?
In cazul in care doriti sa returnati un produs, este necesar sa urmati pasii de mai jos:
1. Completati o Cerere de retur conform modelului atasat mai jos pe care o scanati ulterior si o trimiteti pe adresa de email contact@lance-spumare.ro;
2. Contactati personalul nostru telefonic sau pe Whatsapp pentru a aduce la cunostinta solicitarea dumneavoastra;
3. Impachetati ambalajul original intr-o alta cutie astfel incat acesta sa nu se deterioreze pe parcursul transportului;
4. Va rugam sa nu indepartati etichetele, pungile sau despartitoarele ambalajului original. De asemenea nu aplicati schotch sau etichete pe ambalajul original al produsului;
5. Daca v-ati asigurat ca totul este foarte bine ambalat puteti expedia produsul prin curierat rapid (nu inainte de a ne contacta telefonic sau pe Whatsapp) la adresa sediului nostru social:
NFC CAR SHOP SRL
Adresa: sat Cartojani, comuna Roata de Jos, Strada Bisericii, nr. 42, Camera 1, judet Giurgiu, Cod postal: 087196, persoana de contact Negut Nicolae Daniel
6. Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client, NFC CAR SHOP SRL neputand fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Va recomandam sa ne trimiti coletul asa cum le livram si noi intotdeauna, asigurand continutul la valoarea integrala a acestuia.

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la numarul de telefon +40 768 628 965 in timpul prograului de lucru afisat pe site sau ne puteti scrie pe Whatsapp ori la adresa de email contact@lance-spumare.ro.

Garantii

Toate produsele comercializate de către NFC CAR SHOP SRL beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor, majoritatea produselor beneficiind de 24 luni garanție, în cazul persoanelor fizice și 12 luni în cazul celor juridice. Produsele sunt noi, și provin din surse autorizate de producător, respectiv NFC CAR SHOP SRL. În cazul în care este necesară repararea unui produs în termenul de garanție, respectivul produs va fi adus personal sau expediat printr-o companie de curierat pe adresa societății. Produsul va fi însoțit de o descriere scrisă a defectului reclamat, de o copie după factura și certificatul de garanție în original (dacă acesta a fost expediat, în caz contrar fiind suficientă factura de achiziție). Produsele se predau sau se expediază în ambalajul original, însoțite de toate accesoriile. Ambalarea corespunzătoare și costurile transportului sunt în sarcina clientului. Timpul de service se calculează din momentul în care produsul a sosit la sediul NFC CAR SHOP SRL și până la momentul în care produsul a fost predat clientului, reprezentantului clientului, companiei de curierat (pe baza documentului de transport) sau până în momentul în care NFC CAR SHOP SRL notifică clientul prin email sau fax. La cererea clientului, produsul poate fi expediat pe cheltuiala acestuia la orice adresă, prin curierat rapid. Conform legii, produsele ce au însumate intervenții de service de peste 10% din perioada de garanție sau care la o singură intervenție depășesc acestă perioadă, se înlocuiesc cu produse noi, identice sau se returnează clientului contravaloarea produsului, la valoare actualizată. Clauza de denunțare unilaterală a contractului se prezintă sub forma “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărături, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”. Aceasta se aplică în cazul în care cumpărătorul este persoană fizică și expedierea s-a făcut printr-o companie de curierat.