Retururi si garantii

Retururi

Daca nu sunteti multumit de unul dintre produsele noastre, potrivit art. 4, alin. 1, lit. b) a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta, timp de 14 zile (din momentul achizitiei) aveti posibilitatea returnarii acestuia, proces ce se desfasoara cu indeplinirea OBLIGATORIE a conditiilor de returnare urmatoare:
– Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern, precum si urme de coroziune sau socuri mecanice aplicate acestuia;
– Produsul trebuie returnat in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile primite (pungi, manuale, folii de protectie etc.), certificatul de garantie (Daca acesta a fost emis, in caz contrar fiind suficienta factura) si o copie a facturii;
– Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari de pe timpul timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur;
– Cheltuielile de returnare ale produsului vor fi suportate integral de catre consumator.

Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, putem solicita valoarea pentru readucerea in stadiul initial. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.

Returnarea contravalorii produsului va fi efectuata prin virament bancar, indiferent ca plata produsului s-a facut ramburs la curier, prin OP sau plata cu cardul online. Daca plata s-a efectuat cu cardul online prin procesatorul nostru de plati online Netopia Payments puteti opta si pentru returnarea banilor prin aceeasi metoda (operatiune denumita creditare). Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.

Daca optati pentru returnarea contravalorii produsului, conform legii, suma se returneaza in 14 zile. Ne puteti ajuta sa facem mai repede plata, daca in momentul inscrierii cererii de retur completati contul bancar, codul numeric personal sau codul de identificare al firmei. Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.

Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie. Pentru produsele achizitionate online care prezinta defecte in momentul livrarii (receptiei), clientul trebuie sa notifice in scris NFC CAR SHOP SRL in termen de maximum 48 de ore de la livrarea produsului. Orice sesizare ulterioara, va fi procesata conform prevederilor garantiei. Pentru coletele care prezinta deteriorari vizibile ale ambalajului la livrarea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor si sa ne aduceti indata la cunostinta acest aspect, atat noua ca si societate cat si curierului. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

Cum returnati un produs ?
In cazul in care doriti sa returnati un produs, este necesar sa urmati pasii de mai jos:
1. Completati o Cerere de retur conform modelului atasat mai jos pe care o scanati ulterior si o trimiteti pe adresa de email contact@lance-spumare.ro;
2. Contactati personalul nostru telefonic sau pe Whatsapp pentru a aduce la cunostinta solicitarea dumneavoastra;
3. Impachetati ambalajul original intr-o alta cutie astfel incat acesta sa nu se deterioreze pe parcursul transportului;
4. Va rugam sa nu indepartati etichetele, pungile sau despartitoarele ambalajului original. De asemenea nu aplicati schotch sau etichete pe ambalajul original al produsului;
5. Daca v-ati asigurat ca totul este foarte bine ambalat puteti expedia produsul prin curierat rapid (nu inainte de a ne contacta telefonic sau pe Whatsapp) la adresa sediului nostru social:
NFC CAR SHOP SRL
Adresa: sat Cartojani, comuna Roata de Jos, Strada Bisericii, nr. 42, Camera 1, judet Giurgiu, Cod postal: 087196, persoana de contact Negut Nicolae Daniel
6. Taxele de expediere (retur) vor fi suportate integral de catre client, acestea fiind aproximativ egale cu cele achitate pentru expedierea coletului, NFC CAR SHOP SRL neputand fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Va recomandam sa ne trimiti coletul asa cum le livram si noi intotdeauna, asigurand continutul la valoarea integrala a acestuia.

Pentru simplificarea procesului de retur, inclusiv crearea AWB-ului, aveti posibilitatea utilizarii platformei Colete-Online.ro, pe care o puteti accesa dand click pe linkul de mai jos, unde veti gasi un sablon precompletat, ce cuprinde inclusiv Formularul de retur, procedura fiind mai usor de urmat decat in cazul returului clasic.

Link retur: https://colete-online.ro/order/return/nfccarshop

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la numarul de telefon +40 768 628 965 in timpul programului de lucru afisat pe site sau ne puteti scrie pe Whatsapp ori la adresa de email contact@lance-spumare.ro.

Garantii

Toate produsele comercializate de catre NFC CAR SHOP SRL beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor, majoritatea produselor beneficiind de 24 luni garantie, in cazul persoanelor fizice, respectiv 12 luni in cazul celor juridice.

Produsele sunt noi, si provin din surse autorizate de producator, respectiv NFC CAR SHOP SRL.

In cazul in care este necesara repararea unui produs in termenul de garantie, respectivul produs va fi adus personal sau expediat printr-o companie de curierat pe adresa societatii. Produsul va fi insotit de o descriere scrisa a defectului reclamat, de o copie dupa factura si certificatul de garantie in original (daca acesta a fost expediat, in caz contrar fiind suficienta factura de achizitie). Produsele se predau sau se expediaza in ambalajul original, pe cat posibil, insotite de toate accesoriile. Ambalarea corespunzatoare si costurile transportului sunt in sarcina clientului. Timpul de service se calculeaza din momentul in care produsul a sosit la sediul NFC CAR SHOP SRL si pana la momentul in care produsul a fost predat clientului, reprezentantului clientului, companiei de curierat (pe baza documentului de transport) sau pana in momentul in care NFC CAR SHOP SRL notifica clientul prin email sau fax. La cererea clientului, produsul poate fi expediat pe cheltuiala acestuia la orice adresa, prin curierat rapid. Conform legii, produsele ce au insumate interventii de service de peste 10% din perioada de garantie sau care la o singura interventie depaseste aceasta perioada, se inlocuiesc cu produse noi, identice sau se returneaza clientului contravaloarea produsului, la valoare actualizata. Clauza de denuntare unilaterala a contractului se prezinta sub forma „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparaturi, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”. Aceasta se aplica in cazul in care cumparatorul este persoana fizica si expedierea s-a facut printr-o companie de curierat.